God jul

Fy på mig. Extremt dålig uppdatering. Men det är ju jul. Då har man verkligen inte tid att sitta vid datorn.
En väldigt mysig julafton med mycket mat, promenad, tv och julklappar. Jag måste varit snäll i år för jag fick massor med paket :)
På juldagen hade vi släktkalas, igen. Mina minsta kusiner från Stockholm var här och slet ut mig, men det var kul att få leka med dom lite. Sen så åkte jag till Charlottenberg och tofflade lite. somnade som en stock i soffan halv 10. Social...
Igår så lekte jag med Carro nästan hela dagen. Vi pratade skit, fikade, åt choklad och färgade mitt hår. Min nya frisör heter Caroline falk. Sen hem och såg på Arn med familjen.
Idag packar jag, hjälper mamma & städa och ikväll ska jag träffa sara & elin äta mat och gå på bio.
Imorgon åker vi till Grövelsjön, ska bli väldigt skönt. Åka skidor, äta massvis med mat, kramas, spela spel, ha snöbollskrig och fira nyår med alla nära & kära.

Nej, nu ska jag dricka kaffe med mamma & Berit.

Här är min jul :
        

     

     



Fint släktkort. Svårt att få alla glada på samma gång...  GOD JUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback