jhg

Jag har överlevt min första vecka som student vid universitetet. Ligger redan efter i matte. Men kan bero på att vi har extremt högt tempo. Phu. Men jag trivs bra. Klassen blir bättre o bättre, första dagen sa ingen ett knyst. men nu börjar de bli bättre med den saken. Skönt, tycker inte om när det är tyst.
Ska sitta med huvudet i matteboken större delen av helgen är det tänkt. Ett besök på bryggan ska jag hinna med också.
Under veckan har det hänt roliga saker: jag var ute och sprang enm liten tur. Turen blev en ganska lång. Jag sprang vilse! Men tillslut kom jag hem efter en timmes löpning. Igår var Charlotta & elin och hlsade på mig. Prövade en kjol på MQ. Jätte snygg. Skulle ta av den och gå till kassan. Men vipps, den gick inte att ta av, blixtlåset var paj. Elin o charlotta slet i de förbannade blixtlåset utan någon större lycka. tillslut fick vi hämta en som jobbade där som fick klippa upp kjolen. Jaaa någon gång ska vara den första.

Nu ska jag plugga matte :D Loooove it.
Sen till HK.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback