hfd

Igår drog jag mitt första flyttlass till min mini lägenhet. Men det blev riktigt fint! (:
Blir nog bra bara jag får dit lite saker. Såg lite tommt ut med en soffa, säng & köksbord. Men de kommer mera.
André, pappa, mamma & jag bar saker upp för 6 trappor. Phust & Stön.
idag har jag och Elin firat hennes födelsedag med fika. Vi delade på en bulle.
Från kl 3-6 kom det ungefär 10 pers. så det blev X antal kaffekoppar för att inte somna.
Nu har jag cyklat hem från jobber och mor,syster & jag ska dra milen.

Puss. (jag är glad)

Kommentarer
Postat av: sara

Saknar dig, måste få komma till dig till veckan. är ledig i 6 dagar. Måste få se hur du har de i storstan<3

2008-08-13 @ 20:38:11
Postat av: elin

åh va skönt att flytta :) bor du där nu eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback