gvd

jobbat, jobbat o  jobbat. mitt liv går ut på att jobba. Men snart är jag ledig i 2 dgar i RAD!! lyx...
Skulle ut o springa imorse igen, men försovmig. ´Men jobbet gick bra ändå.
Martin gav oss våran överaskning idag! Alla var extremt spända på vad det skulle vara.
I mat hissen hittade vi 4 skära marsipan snoppar. Tack!
Dagens kommentar av Thea "men nu blev jag sugen okcså" hon syftade på våra fina skära presenter.
Dagen gick förbi och vi har haft en ganska trevlig dag på jobbet.
Hemma väntade mamma på mig för vi skulle ut o springa. Nästan en mil blev det o sen hoppade vi i plurret.
Stora syster och johan har precis kommit så ska äta varm mat (levt på smörgås i 2 veckor)
Fick min första inflyttningspresent av henne. En brödrost som kom från hennes jobb (Dalademokraten).
Tack. Tyvärr är den lika stor som mitt kök så vet inte om den kommer få plats.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback