gk

Har så mycket i huvudet nu så jag hinner inte med något alls. Igår skulle jag till K-stad med pappa. Skulle mötas i Grums. När jag kom till Grums kom jag på att jag glömt nyckeln till lägenheten. Smart! Det var bara för mig att vända och köra som en dåre hemmåt. Kajsa kom halvvägs med nyckeln och sen återigen mot grums.
Pappa & jag satte upp Tv:en och tog massa mått. Sen iväg mot pappas favorit ställe på hela jorden. IKEA. Har aldrig gått igenom den affären så fort men vi fick med oss allt vi skulle ha. Tyvärr upptäckte jag att vi tagi fel skohylla & spegel. Trodde de skulle vara i ek. Men de var visst björk jag hade i hallen. Men ska till Karlstad även idag så får helt enkelt byta.
Idag ska syrran jag o mor gå på IKEA kan ta en aningens längre tid än igår.
Fick lönebeskedet igår också, just nu känns det bra att ha jobbat så mycket som jag gjort. På måndag får jag löööön.

Har precis satt på mig träningskläderna för jag skulle ut o springa, Men herrejävlar vade det regnar. Så jag får nog tänka om och styrketräna istället. För inte ens jag springer ut frivilligt i spöregn.
Bara syrran som gör sånt dummt.

Tjipptjipp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback