ghfd

Nu börjar Kristin Richardson bli lite nervös. Det märks bland annat av att hon hoppar omkring som en galning, hämtar saker från massa olika vrår runt om i huset som hon tror är bra att ha i läägenheten. Sen tittar hon busstider och blir en aningens förbannad för hon fattar inte ett dugg. Äter 100 kg mat för att försöka lugna ner sig lite. Har fikat på kvarnen, ätit köttbullar & Mos och nu vräker jag i mig geléhallon i mängder. Joaaa, nyttig helg kan man inte precis berskriva det som. Men men, imorgon väntar mitt nya liv. Hoho. Som tur är det att min Sambo bor hos mig den första veckan. annars hade jag väl ätit mig igenom huset och hoppat i sönder golvet.

nej, ska ta en dusch sen packa mig in i bilen och hämta Carro. Hejsan hoppsan karlstad för nu kommer 2 vimsiga små Arvikabor och ska leva livet.

Kommentarer
Postat av: sofi

lycka till imorrn nu då :p jag är nästan lite avundsjuk, fast det går nog över när du börjar räkna matte och sånt där tråkigt :p

Postat av: Karin Falk

Nej nu får ni ta och lungna ner Er. O:ning är inte att leka med. Kom ihåg att ni är vuxna nu och bör stanna hemma och lägga Er i tid. Ingen mer fest denna termin tack. Kramar Morsan

2008-08-26 @ 22:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback