ghfd

Trött och ont i magen. Phu. Vet intre varför magen krånglar, men den gör alltid de på kvällen. Den vill nog gå och sova tror jag. Har haft dagens 2:a träningspass för idag, spinning tack o lov så var det bara i 45 minuter för mina ben var extremt slitna efter de hade sprungit milen med mig lite tidigare idag.
Sen handlade mor o jag mat. Jag är bra på att packa i kassar.
Nu är jag hemma och det har åskat klart. Har ätit en smooootie, gött dä. Och sen har jag bakat en kalorikaka som ska göda helgens gäster, en bit ska jag ge till min sprättiga pojkvänn också, så han växer till sig lite.

Imorgon ska jag till K-stad, igen. Och inviga min lägenhet. Min syster invigde den igår. Jaaa hon är ju äldst och ska vara först med allt. Men imorgon är det min tur. Huhuhihi.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback