gfs

Bloggtorkan håller i sig. Sommaren är som bortspolad och solen är på någon annan panet känns det som.
Är ledig. ´Woooho. En dag kvar sen är det bara 6 arbetsdagar kvar. Sen börjar jag skolan. Phu, börjar få börja på ny skola ångest. Men ett år ska jag väl kunna klara av. Tror jag....
Tur att Carro kommer finnas nära mig! Annars hade det aldrig gått.

Helgen har varit bra, I fredags var det fest. Moa, Elin, Jag & Sara började vina hos Sara & Ola.
Var vuxna ett bra tag, jag och Sara tog igen det lite senare på kvällen med lite fjortis fasoner.
Men Heey. vi gillart. Sov hos Moa, Eller Viktors lägenhet numera. Jaa tänk vad tiderna förändras.
Igår köpte jag soffa & säng till mig lägenhet. Har nu något att flytta in i min bostad.
Regnade större delen av dagen så jag låg under en filt och såg på One Tree Hill.
Bättre bakfylle dag får man leta efter.
Väntade på min kära pojkvänn. Och fick vänta ett tag, haha kl halv 9 dök han upp. Jaaa men de är ju bättre sent än aldrig.
Åt mat såg på film med mamma och pappa, mamma sov efter 6 minuter av filmen. Trevligt sälskap.
Idag har jag inte gjort allt för mycket, vaknade vid 11 och åt frukost tittade på OS. André åkte hem och jag tittade på tv, hjälpte mamma städa bastun. Fick tråkigt och drog ut o sprang milen. Nu är jag hungrig och jag o mor har lagat middag.

Imorgon ska jag till doktorn igen, Älskar verkligen dryga doktorer som inte fattar vad jag har för utslag. Ge mig nån mirakel medicin!

Pussssss

Kommentarer
Postat av: Carro

Tur att bloggregnet kommer ibland ;) vi kommer rocka hela året, sambon :)

2008-08-11 @ 18:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback