gfd

Idag är det Fredag. Det är innebär att det är 2 dagar kvar av jobbet. Halleluja.
Ska bli skönt att få vara ledig i en hel vecka, innan skolan börjar.
Börjar bli nervös. men Carro ska bo hos mig första veckan, annars hade hon sovit på gatan och de vill jag inte riskera för min kära vän. Bättre att vi sover tillsamans då!
Har insett att min lägenhet inte är speciellt klar än. Har en vecka på mig att få iordning så man åtminstonde kan leva där en stund. Phu, Vem visste att det var så mycket grejer man behövde när man flyttade.
Nu ska jag finna lampor, gardiner, rullgardin, täcke, kudde, bokhylla, garderob, toalettförvaring.... Och de där är bara en liten del av vad som behövs. Men vi tar det som de kommer. De löser sig och löser det sig inte så kan de kvitta.

nej, ska kolla runt och leta lampor. Sen åka till jobbet.

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback