Freeedag

Har precis alängt in en äppelpaj i ugnen. Hoppas den duger åt mor.
Ska packa ner kläder o lite annat nu så jag är klar tills K-stad.

Har nog haft väldigt mycket i mitt huvud ett tag, Har glömmt nycklar, tappat bort böcker och igår gjorde jag ännu en miss. skulle ladda min mobil med 200 kr, tror ni inte att jag skrev fel nummer? jooo, så jag fick aldrig pengar på mobilen utan det fick någon gubbe i Nacka. Grattis till han som tjänade 200 kr för att jag var klantig.

men så går det när man är klantig, världens bästa pappa tyckte synd om mig så han laddadde min mobil ist. Snällt snällt.

Vill duscha, men upptäckte att de har stängt av vattnet så jag får nog inte duscha än på någon timme. Vilken osis.
Får duscha när jag kommer till lägenheten istället. Nej, packa ner alla mina ägodelar var det. hejåhå vad tiden går. På måndag blir jag vuxen och ska börja på univeristetet. Har fått vuxenpoäng, åt gröt till frukost imorse. Billigt, nyttigt, o man håller sig mätt länge. tyvärr är det svin äckligt....

Puss

Kommentarer
Postat av: Carro

Det blir du och jag näste vecka sambon :)

2008-08-23 @ 16:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback