fda

Min näst sista dag på jobbet. Känns bra! Skönt. OOoh ja.
Elin och jag har jagat getingar. Äckliga små kryp.
Sen åt jag en bulle till lunch, nyttigt och bra. Men det var gott.
Hallon och vanilj bulle, där hade martin tänkt till.
Har fått ont i knät så vågade inte springa, tog en cykeltur på en o en halv timme ist.
inte lika kul men ändå.
Elin kommer hit. Och några av syrrans kompisar, ska grilla och sen, jaa ingen som vet.
Det märks.

Om det vore nått jag skulle göra om så är det studenten. herregud vad jag skulle vilja börja i Ek3 på torsdag....

     

De var tider det....

Kommentarer
Postat av: moa

Tider!! Det var fasen The best of times!!! Saknar er jätte mkt,och nu ärdet så att Oslo är stort..så jag vill att du kommer och tar hand om mej ibland:...Pöss darling!

2008-08-17 @ 17:06:22
Postat av: elin

åh den där bilden vill jag ha :) fick aldrig ngn på hela klassen från torsdagen..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback