vxc

Åååå vad det är skönt att få blogga igen. Det är ju faktiskt lite som en drog. Tss.
Nu ska jag snart sova, pömsig är vad jag är. Jag skiter i naturen och tar den imorgon. Så det så.
Fasiken, kom på att filosofin finns. Attaaans. Jaja. Tar den någon annan dag.
Har packat ner mina skidkläder nu. Mor och far tar med dem till fjällen. Bra för jag har en känsla av att våran bil kommer bli en aningens trångt. 5 tjejer med skidor, skidkläder, väskor, smink, kläder. jaaaa listan kan bli lång. Vi måste ju dessutom köpa mat. Vi kommer sitta som inlagda sillar i den bilen. Får se till att köra den streckan då maten kommer in i bilen, då slipper man ju ha det i knät. Smaaart.
Har skrivit packningslista. O nu längtar jag att få komma bort, de spelar ingen roll om de ska regna varenda dag vi är där uppe. För vi har ju varandra. Tssss. Då kommer antagligen alla klättra på väggarna och vi åker hem i förtid. Bara en känsla. Vi får hoppas på blå himmel och sol. Håller tummarna och ber till gud.
Bikinin ska med också, ifall det blir 25 grader varmt och sol. Nej men de ryktas om en bastu och bada i tunna. Jooo vi tackar.
Pappa och jag var ute och drog bort prislappen från lånebilen, jag vill inte åka omkring så att folk tror jag snott bilen eller nått. Lappen var ful också...

Nej sova. Pussogodnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback