tu

Jag måste plugga rättskunskap. Men fy tusan så tråkigt ämne. Jaa de ska ju vara intressant o bla blaa blaa. men jag är trött på att ha prov. Så det så. Men ska ta och titta lite till på det kanske. Bara för att försöka vara duktig.
Men jag är trött på det med. HAAAAA. Jag vill ha studenten. Fast ändå inte, jaa ni vet hur det är. Bådeoch känslorna är jobbiga.

Oups, min lins hoppade ur. bäst att den får gå och sova.
Jag med kanske? Lottie och jag var ju uppe alldeles för länge för att vara mig.
Hmm. Imorgon har jag sovmorgon. Sköööönt.


Nej linsen.


Kommentarer
Postat av: Carro sambon

Hörredu :) nu måste vi ta en samboskväll snart tycker ja. Saknar dej mycket ska du veta! Har en sak att säga med. En kul sak, är lite småsprallig och nervös för tillfället, hihihoho :)

2008-04-14 @ 22:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback