Söndag.

Fikade hos farmor & farfar. Gott. Kom hem och skrev upp vad man kan önska sig i studentpresent. Inte så lätt som det låter. Vet inte vad jag vill ha, förrutom kaffekoppar. Haha. Många kaffekoppar blir det då.
Åt Lunch och sen höll jag på att klappa ihop, trött. Gick och la mig och läste, hann läsa en halv sida innan jag sov.
Vaknade och insåg att jag var blek. Åkte och solade. Nu är jag rosa istället. Fiiint.
Behöver tvätta bilen, den är zebrarandig just nu. Men orkar inte. Det är snyggt med ränder på bilen. Not.
Har betalat Rhodos. Ingen återvändo. HAaaa längtar så jag håller på att dö. Kommer bli en minnesvärd resa.
Nu vet jag inte vad jag ska göra faktiskt. Hmmm. Se på One Tree hill låter lite lockande. Jaa ett avsnitt får det nog bli.

Pussohejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback