Snö???

Snö ute? vad är detta för land vi lever i? Jag skulle ut och springa en långtur idag, men när man ser vädret blir det ju en aningens tråkigare. Men det  kanske slutar snart. Får hoppas det.
Igår satt jag och mamma och kollade på film, eller jag tittade på den, mamma sov i fotöljen.
Så jag och min katt låg och tittade på Gone Baby gone. Mycket bra film. Var nere hos Elin och hyrde den, tsss tur att vi bor nära så man snabbt kan få tag i en bra film. Höhöhöö.
Idag vet jag icke vad jag ska göra, är extremt biosugen, men inga bra bio som går. så får väl spara mina biobiljetter ett halvår till. Måste nog leka lite med mina kusiner, när de ändå är här. Phu, men man ser ju dom inte så ofta så får väl försöka vara trevlig och leka lite ( de kan vara hyper jobbiga nämligen).

Nej, ska ta mig i kragen och kaanske förflytta mig från datorn. Mjjaaa, de märks.

TOuudilou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback