rh

Mmm. har ni någon gång varit med om att ni ska ta en varm skön dusch. Och när ni ställt er i duschen inser ni att det inte kommer varmvatten, utan lite halv ljummet vatten som sedan övergår till iskallt vatten. Den upplevelsen har jag haft nu, det inte inge kul. Pappa tjatar om att jag spillt ris över hela bänken. AAAAAAAAAAAAAAAAh. Spelar roll. Jag tycker om riskorn. Pyttsan.
Men jag har inte längre en skruttig BMW son låne bil. nej pappa bytte, hööö ja någon fördel får man väl ha när ens bil inte startar. numera åker jag i en mimi cooper. Tsss. ja vi får iallafall testa på många bilar. De är ju bra.
Har pluggat natur, eller tjatat med Moa mest. men alla frågor är besvarade, nu ska jag bara lära mig dem....
Blir en mindre trevlig upplevelse.
Imrogon ska jag och Sara trycka ut våran första Kokbok. Hmm undrar vad som kommer gå åt pipsvängen den här gången.
Mamma & Pappa åker bort imorgon, så jag ska sova själv, Gulp... Inte kul att sova själv i skogen, men jag är vuxen nu. Måste ju vara lite självständig. Tssss.

Nej ska läsa igenom naturen nu. Igen. Pyttsan.

Kommentarer
Postat av: Mopsen

Maha, vi hade en mycket givande konversation tycker jag:p..bättre än vilken natur eller psyko som helst!! :p..Surfia, nu rycker ja opp mej, du oxå!! Pusspuss:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback