nice dag.

Kan man bli mer glad av sol? Jaaa. Idag har det varit ett leende på mina läppar från halv 9 imorse tills nu. Och jag ler fortfarande. klippte mig. Skönt. Sen fick jag tråkigt och ringde till Micka. Åkte till henne och solade ett par timmar. Fräknarna pluppade upp som aldrig förr. Åkte in till stan igen, mötte A fikade o sen ringde Lottie och ville ha med oss och sola. Vi hakade glatt på. rené + teknikarna var även där. Efter lite solning blev vi glass sugna och åkte till stan igen för att tillfredställa detta behov. Parken blev det sen där vi lekte. HAaha. lättroade.
Nu är jag hemma efter att alla charlottenbergare åkt hem med deras tåg, jag lottie och René tog varvet runt runt i stan och sjöng med i "han är en våldtäcks man, Ah AH AH". Jooo det är vår & det känns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback