ngf

Ooo jusde. Vi ska dansa Vals imorgon. Hahaa, jooo det är sant. vi ska dansa vals. Antagligen kommer detta inte bli så seriöst om jag känner våran klass rätt. (Tänk att se C dansa vals, jaaa jag vill inte dansa iaf)
Så på med de högklackade skorna för imorgon kommer hela sporthallen gunga i takt.
Troooligt.

Jag är trött på att plugga, jag tror jag ger upp nu. jag bryr mig inte om adoption, äktenskap eller samboliv. Jag är för tusan 18 år och inte 25! Kan vara bra att veta någon gång i framtiden. men inte nu, nej nej.

Kallt är det här inne i vår lilla stuga också, mamma orkar inte tända i pannan och jag kan inte, pappa är i Milano så han kan heller inte. Inte alls avundsjuk! Var tydligen jätte varmt där nere och han hade varit på någon mässa. Neeee men gud va kul. Sånt gör jag ju nästan dagligen, pyttsan heller. I den lilla staden Arvika händer samma saker varje dag. Man är i skolan och är trött, man försöker tänka positivt. När solen skiner åker det massa bilar runt, runt runt om solberga och dunkar plåt. Man äter äcklig sörja till mat i skolan, men va tusan, Mat som mat, man vänjer sig efter 6 år och tycker att det smakar helt okej. Man drar ett varv på den stora stadens gator, har 2 stycken med affärrer! Imponerande stort utbud av kläder ska jag tilllägga. Man ser samma folk, och skvallrar om samma männniskor. Men vet ni vad? Jag tycker om Arvika ändå. På något konstigt vis så är det bra här. Fast jag tror vi alla behöver en paus från denna lilla håla. Ut coh se sig om lite, jooo jag tackar ja!
Därför var det kul att åka runt i Karlstad och se på ställen där man kan tänka sig att bo, inte för att karlstad nu är en jätte stor stad. Men det är något nytt för mig. Och det räcker!

Nej. jäklar. Rättskunskapen, kanske bäst att lära sig lite om arv och liknande så jag vet vad jag har för rättigheter när mamma & pappa dör. Jooo då ska jag ha min laglott - dvs hälften av arvet som någon lämnar efter sig?  Snälla säg att jag fattat rätt. Annars blir Tommy arg....

Kommentarer
Postat av: Lina

Alltså jag vill INTE från Arvika längre. Jag vill vara kvar här med alla plåtdunkande raggare, våra 2 klädaffärer, med samma folk och samma skvaller. Efter att ha hatat den här lilla hålan sen högstadiet så har jag separationsångest från Arvika. Jag vill bo i vår lilla trygga stad där man kan gå ner på stan och hälsa på MINST 20 pers bara genom att gå mellan Timmys och Sunday..

Postat av: Carro

Hej hörru :) tack för igår, skitkul, verkligen, har saknat dig sambon, jäääätte mycket. Lycka till idag och följ med på stepen nu, så får du använda gps:en sen :) och vetu, hihi vi får allt tillbaka på försäkringen. kanske blir det en ny bil, eller en extra thailandresa :) Det gillar vi :) då får du hänga med!!!! du o ja sambon, du o ja :)

2008-04-18 @ 08:56:30
Postat av: Lina

Svar: Vi kanske får dansa vals tillsammans alla tjejer innan så vi får träna lite extra ;) Vals och sen nattvandring över stan i högklackat :P

2008-04-18 @ 15:20:22
URL: http://linajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback