Måndag.

Skola. Vaknade före klockan ringde, jag är mystisk. Frukost o kläder på. Tog bilen till stan och Tankade SJÄLV. Jooodå. jag är lite duktig och vuxen. Till skolan ocg vrängde kläderna. Klasskampen tas på allvar.
Svenska är tråkigt. Kärring. Sen Rättskunksap, fick tillbaks proven, gick hyfsat.
Lunch, Äckligt. Men knäckebröd är gott. Lekte lek. Skoj.
Sara och jag åkte och köpte blommor. Jag är tydligen pank. Hmm kanske bäst att börja kontrollera min ekonomi.
Gick till Tildetryck med blomman. Dom blev glada.
Till skolan, började skriva på filosofin. Buhuhu va tråkigt. Ronia slutade och vi gick och fikade.
Gott. Sen drog vi varvet på stan, mötte Lina. Luriga Lina. Vi gick och åt glass. Här är vi nyttiga. Satt och prata o hade det mysigt. Huhihi.
Sen drog jag och Ronia vidare till Hk och gymmade. Eller Ronia gymmade jag tittade på. RPM. skönt.

Nu hemma och ätit smörgås. Gott...


EK3 leder klasskampen.. Jag är nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback