jtd

Idag har jag varit kille. skit nice. Försov mig för första gången på extreemt länge (jag gör inte sånt) Micka skickade sms o väkte mig. Gick upp klädde på mig. satte en keps på huvudet o färdigt. tog ca 10 minuter. i vanliga fall tar detta ca 40 min.
Kom till skolan o alla var ungefär lika fina. Målade skägg. Manligt. Kröp genom hela skolan. Skoj.
Själva skoldagen var tråkig.
Sen åt jag, lottie o Sara glass på torget o levde livet. Det var mysigt att sitta o prata om allt och alla och inget alls.
Carro & jag tränade stepp. Kul o träna med henne!
Nu är jag hemma och undrar vart mina föräldrar har tagit vägen?
De lär dyka upp så småning om. För jag är hungrig och man ska inte lämna barn hungriga!!!


        
Seriöst de hetaste grabbarna på skolan. AHhahaa


Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback