jgfc

Igår var det grillning. Jooo trevligt. Lyckat, spelade fotboll o var allmänt kul. Somarkänslor. jag pratade dalmål hela kvällen tills lottie blev vanisinnig på mig.  Endel badade i fontänen med mört lukt. Jaa de kanske också är kul, vad vet jag. Sova.
Skoldag. Sprayade håret i grön och rosa färg. Stööört snyggt. Jodä.
Sjöng upp och gjorde kontaktannonser. Klasskampen tas på allvar.
Sjöng våran hit "Tommy tycker om oss" tjänade några slantar på det.
Sen var det pyramid och lite andra mysko händelser.
Skramlade in pengar på stan, hoppas vi fick in mest med pengar....
Dansade med mattanter gjorde vi också. Imorgon är en ny dag med nya händelser.

Nu har jag tagit på mig springkläderna. så nu är jag tvigad att springa. jag är smart.

Mindre än 50 dagar kvar tills studenten? hur ska detta gå? överlever vi? kommer vi ha kul? HAa. jag vet redan svaret. Det kommer bli fenomenalt kul om vi överlever...


image625

Det är våååååår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback