grf

En bra dag! Åkte in till stan tills kl 8 hämtade Sara hos Ola. Vi åkte till Tilde tryck, en aningens nervösa. Kokböckerna skulle bli klara. Och de blev mycket bra, om vi får säga det själva.
Sen till skolan, några som pratade om att man skulle betala räkningar. Jooo vi vet.
Sara & jag började på vårat nya projekt i ORLE. Jaa varför splittra ett drömteam?
Tog bilen (som för övrigt det inte syns att den är tvättat, vägarna i skogen är icke bra). Till klässbol. Plockade upp mamma och vi åkte till K-stad. Mor gick till tandläkaren och jag satt i bilen och sjöng och lekte att jag pluggade.
Till damen som vi köpte balklänningen av, på med hela tjotahejtit. Bh, Skor och klänning, väldigt bökigt och stökigt. Hon nålade lite här och var och sen av med allt igen. Ska få tillbaks klänningen den 12 maj.
Åkte runt och kollade vart man skulle kunna bo i K-stad. Blir nog bra, Mamma var jobbig och nostalgisk, Åååh titta där bodde jag när jag mötte pappa. Åååå titta där flyttade vi ihop. Åååå titta där var jag på studentfest och tappade bort en kavaj? .... ja hennes minne är bättre än mig iallafall.
Nu har jag solat och ser ut som en rosa gris. Ska pluggaaaa. Yeeej

Jag har haft en helt okej dag! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback