gk

jaaaaa. jag kan blogga. Nice.  Det var en himmlans tur. Eftersom jag för tillfället är extreemt grinig. tröstätit bullar, jag får aldrig tillbaks min bil. Nu var det något nytt fel. Ja men för tusan har jag betalat X antal tusen för att den ska få stå ì en verkstad och aldrig bli lagad? nähe du. Ge mig tillbaks pengarna så ska jag köpa en ny bil som startar.
Uach. Måste plugga natur idag. Oooh så spännande.
Men lovet har varit jämt gööör bra. Studentfesten blev också nice. Så jag är egentligen glad, och vi ska till fjällen om inte mindre än 3 dagar. Ska bli jätte skönt att komma bort ifrån allt och bara titta på 4 filurer som jag tycker om väldigt mycket. Så det så.
Så helt kasst är väl inte mitt liv. Men just nu är jag lite aggresiv. Vi kan ju hoppas på att pappa drog ett april skämmt och snart kommer hem i min fina lilla bil. men....Jag tror inte det, pappa vet nog inte ens om att det är april.

Ska äta varm mat så kanske jag blir glad.

Vimmelbilder från studentfest i 80 tals tema. Det var mycket pussar & kramar denna kväll.

        
      
jooo. De där vännerna, dom är bäst.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback