ghfd

Jag är den sista i den här familjen som får reda på något, när jag kom hem från K-stad så stog en ny bil vid garaget. jahaaa, nu har vi fått tillökning i familjen. Niceee. undrar om pappa låter mig köra den?! äsch, vet redan svaret... aldrig. Min bil! Så ska jag säga om han vill köra min någongång, Nähä du, isåfall får du sitta i baksätet för jag har iallafall köpt framsätet! Så det så.

Nu har jag sovit i 2 timmar, behövligt. Ska duscha, sminka, fixa hår o sen iväg med vin flaskan på kalajs.
(Kollade i min kalender på filosofilektionen och upptäckte att jag varit ute 13 ggr sen den 1 januari, vi är nu inne på vecka 16, kanske dags att vila? eller så gör vi tvärtom. Ek3 är ju alltid steget före)

Nej, ingen vila ingen ro. Laddad för att shakka på Tiki. Yeppps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback