gfd

Sara & Jag jobbade med projektarbete i sisådär 5 minuter. Jaa de räckte, blev trött på det direkt. Skön att de snart är slut. Yeej.
Lottie, Elin och jag satt o pluggade ett tag. Jag blev grinigare o grinigare ju längre det gick. Tillslut gav jag upp och drog till Hk för att kanske bli på bättre humör. Sprang/gym i en timme. sen pump i en timme. Jag blev gladare. Vilken tur, de enda som gjorde mig grinig var att jag hade ont i örat (kändes som en bommulstuss var instoppad i mitt öra, Myskooo) Men efter en halvtimmes pump försvann även detta.

Så nu är jag helt problem och grinig fri. Ska äta mat sen plugga rättskunskap.. Hmmmm Vilken höjdarkväll!!

På lördag är det fest.. Jaaa himmla tur för nu saknar vi dansgolvet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback