g

Skönt med sovmorgon. Yepp. Fast jag gick upp kvart i 8 och tog en löptur. Något man måste börja med, det var jäkligt skönt! Sen en kall dusch och frukost. Nu är jag redo att möta den jobbiga skoldagen. 1 naturkunskaps lektion. Jobbigt värre. Sen ska jag hem och plugga rättskunskap. Phu....
Jaa men det måste ju göras!
Idag skickas anmälningarna till högskolan/universitet in.  läskigt.
Men det känns ändå bra att få komma bort och göra något nytt, även fastän det kommer bli jobbigt att lämna allt.
Någon gång måste man ju bli vuxen och självständig. Tsss, har 2 månader kvar att vara barnslig och leva loppan.

nej, ska gå och se på pelle svanslös, den går på Tv:en nu. Hahaa barnslig var det.

Kommentarer
Postat av: micka

men fasen pelle kollade jag också på! :)haha barnsligt skare va! ;)

2008-04-15 @ 15:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback