fjällsemester

Vi klarade det. Vi överlevde vårat lilla äventyr.

Det började med att vi packade bilen full, vi fick knöka in de sista väskorna. Antar att det lätt blir så när 5 tjejer åker iväg. Elin tog första körstreckan medans vi andra satt och var allmänt jobbiga. Lite efter Torsby ordkade hon inte mer, så jag tog över ratten. Hur de vågade förstår jag fortfarande inte. Men det gick bra, micka och jag gapade och sjöng så att min röst blev borta. Vi skämmtade lite lätt om att det skulle vara poliskontroll, och eftersom vi hade en ganska stor mängd alkohol i bakluckan antog vi att inte det vore någon hit. Jooo, så klart var det en jäkla poliskontroll. Och jag körde, jag har som sagt inte de bästa nerverna... Knäna skakade och jag tror jag skakade hela jag egentligen, vevade ner fönstret och får blåsa, i brist på annat att säga så börjar jag prata om vädret, så hon kanske inte skulle kolla bakluckan. Hon gjorde inte det, och jag var nykter så vi kunde åka vidare. Bra!
Kom fram till Grövelsjön och massa snö.
Under dessa dagar har vi hunnit med: en otroligt massa film, åkt längdskidor, slalom/snoxbord/såna små skidor som Sara åker, ätit enorma mängder mat, vinat, ölat, spelat spel, plumpa, skottat snö, solat, pratat skit, ätit popcorn och jag lyckades smitta ner nästan alla. Bra gjort. Haft pulkarace, grillat korv och massa snöbollskrig.

           
           


Kommentarer
Postat av: micka

fan så najs semster asså!
men fasen du skulle lagt ut d kortet på elin när hon va sur/ skeptiskt/ undrande... haha

2008-04-08 @ 19:23:16
Postat av: Elin

nej de tycker jag nog inte.. sånna bilder ska inte vara offentliga;P hehe

2008-04-09 @ 12:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback