fhjm

Fest igen. var hos Sofi och hade förfest. Treevligt treevligt. Jobbigt, var sjukt trött. Sara feber men ställde upp för laget. Jo får man minsan inte missa en fest. Mycket folk. Blandat. Sjöng mest studentsången och var allmänt sugna på fest. Påväg till Tiki försvann min mobil, jag tänkte att jag glömmde den säkert hos soffan. Ingen idé att gräva ner sig för det. Vi gick till Tiki. dansade och sjöng hela natten lång. Kvällens höjdpunkt var när bandet spelade Poison. "Finns det några tjejer i publiken, då är den här till er". Jooo, jag blev lycklig. Attans att inte Lina var där och delade detta underbara ögonblick med mig. haha.
halv 2 blev jag trött, letade upp moa och ville gå hem. Vi kom iof inte ifrån Tiki förrän 2 iallafall. Tog svängen förbi Timmys och köpte mat. Gott. Lottie kom och hade köpt mer mat till oss. Mmmm. Mätta och belåtna gick vi till Moas lägenhet. Jag insåg att jag inte skulle kunna sova om jag inte fått tillbaks min mobil.
Moa & Jag tog på oss mössor, vantar och mysisbyxor och tog cykeln ut på äventyr.
Moa testade att ringa min mobil lite då och då. Och rätt som det var så ser vi nått som lyser på gräsmattan. Joo där låg min mobil. Frostig och fin.
när vi kom hem somnade vi skönt och snabbt....

Kommentarer
Postat av: Lina

ÅH!! Poison! Tänk om jag varit där..varför varför varför gick jag inte ut? Jag var såååå sugen ju! Men jag somnade halv 10 istället ;)

Postat av: Anonym

tur du hitta mobilen :D trevlig kväll för övrigt hehe

2008-04-21 @ 14:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback