fe

Sista dagen på helgen. Sover jag? Nej. Jag är för sprallig, jag ska få min bil tillbaks. Yeeej. Fast nu ska man inte ta ut något i förskott, jag har försökt hämtat den 2 gånger, men det är säkert 3:e gången gillt idag. Känner det på mig, min tur är tillbaks. Tssss.
Igår gjorde jag debut som nykter på en fest, och det gick ganska bra. Fast jag höll på att dö på vissa människor. Men jag va nykter och det är väl huvudsaken. Jag tog Minicoopern och åkte hem halv 12. JOoo jag är en sköntsam människa nu förtiden. Kom hem till mamma som låg och sov i fotöljen som vanligt, alltså hade jag inte missat speciellt mycket när jag lämnade henne ensam hemma.

Nej, in i duschen och påväg till Karlstad, ska försöka hinna med att shopa lite också, Alltid trevligt.

Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback