fd

Det är torsdag. Vart har den här veckan tagit vägen? herrgud. snart är man 100 år o sitter och gaggar.
Idag hade vi Naturprov, vet inte om det gick sådär bra men.... Nu är det gjort!
Sen satt vi och degade i cafeterian, var mycket länge sedan vi var där. Jag coh Lottie var en aningens övertrötta och allmänt jobbiga. Filosofin var ju inte någon höjdare, vet inte vad vi pratade om. Anna började leka en lek istället, och alla hängde med. Roligare. På lunchen blev alla dödströtta. Jag var nära att somna på bordet, men vi laddade om för idrott. Kul idag, Styrketävling. Jag & Elin i lag. OOooo vi vann. Kan bero på våra extremt bra tåhäv vi gjorde.
Rättskunskapen var inte så jobbig, Cotra fick spel och hotade Erik med en stol. (jag var seriöst livrädd). Man ska vara försigtig i våran klass. Snart går det illa!  Moa och jag tog bilen till HK., där vi tillbringade tiden från halv 4- halv 7 med att träna. Jag känner inte mina ben längre...

Imorgon åker vi till fjällen. Håll tummarna att vi kommer tillbaka, för det är faktiskt inte så säkert.... Man vet inte vad som händer när vi umgås!
 
Nu ska jag gå och packa alla grejer. Ps. Jag klarade att sova själv, Yeeej jag är vuxen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback