f

Jag har kommit på varför jag inte ska åka hem tidigt. Det är mycket effektivare att vara på Hk mellan 16:00-19:00. Då gör jag iallafall något.
Jag har varit hemma sedan kl 14:00. Jag har provat balklänning/studentklänning + skor. Gått ett par varv i skorna så att jag kanske, överlever studenten. Sen har jag sett på TV, suttit vid datorn och sölat bort massa tid. Ring till pappa och varit orolig över att jag haft sönder lånebilen. Ätit smörgås.
Herrejävlar, vart tar tiden vägen? Nu ska ja ju snart sova och jag har inte gjort något vettigt alls idag.

Imorgon tänker jag inte vara förkyld för då ska jag vara på HK! Där gör man iallafall någon nytta.
Ska rädda Micka på badet imorgon också, eftersom vi missade livräddningen så får vi göra den nu ist. Inget jag ser fram emot. tycker icke om detta.

Oooh jag kom på en annan sak jag gjort idag, en vettig sak. Jag har blivit vuxen, jag har tagit det enorma stora steget att sökt till universitet. Vilket är läskigt. Mycket läskigt, eftersom jag inte tror jag kommer palla detta. Men den som lever får se, jag får ta nästa år som ett extrem plugg år. Eftersom detta året varit Extrem fest året.
Tror jag föredrar det här året.....

Nej, nu ska man inte tänka på framtiden. De är låååångt kvar, mycket ska hända innan jag ska gå på universitet.
Studenten, Rhodos, jobba, Sola, Bada, dricka massor med hallonsaft  och jaaa, bara leva livet. Nice.

Kommentarer
Postat av: sofi

blev det basåret eller? avundsjuk på dej isf, matte d och allt möjligt roligt.. inte :p

Postat av: Lina

Svar: Haha! Visst är det roligt att bara gå och skratta åt dom? :P

2008-04-09 @ 21:09:12
URL: http://linajohansson.blogg.se
Postat av: Lina

Svar: Ja visst är det så! Har man inget bättre för mig så får man inte tänka på detaljer. Man kan göra det mesta till roligt det gäller bara att ha rätta inställningen! Idag hade jag inställningen att projektarbetet var kul. Och VIPS så blev det kul! :)

2008-04-09 @ 21:18:32
URL: http://linajohansson.blogg.se
Postat av: elin

åhh ja MÅSTE hitta en studentklänning. var köpte du din? :)

2008-04-12 @ 10:00:28
URL: http://niile.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback