f

Ingen bra dag idag. Alls. Man vaknar, och det snöar.... Får reda på att Bryggan brunnit ner, Arvika har just mist sitt absoluta bästa uteställe. Jävla idioter. Sen var det projektarbete, vilket blev lika tråkigt som jag trott.
Allan lärde oss hur man söker till universitet och han sa: "jaaa, basår då får du allt spänna musklerna då, jobigt år har du framför diG" Men va tusan håll tyst. Jag har förstått detta nu. Tyst.
Iallafall så slutade vi tidigt jag och Sara. trötta och griniga åkte vi hem. hemresan gick dock bra, förrutom regnet.
när jag ska gå ur bilen, jaaa då händer ju det som inte får hända. Något går sönder. AAAA varför är jag klantigast i universum, Jag sitter ganska nära ratten, så jag måste vrida ur mina knän ur bilen för att komma ur, jooo då krossar ja ju självklart ena högtalaren med mitt knä. Phu. Den här dagen kan inte bli värre, eller jooo, jag skippade träningen. Jag insåg att jag var lite för förkyld och inte orkade vara kvar så länge istan. Men nu funderar jag starkt på att gå ut och springa av mig min ilska. Eller nej, jag ska lära mig gå i högklackat! Fan balen är ju snart här och jag ser fortfarande ut som bambi på hal is...
Nej detta måste fixas.

Caroline Falk? Vart är du? har du försvunnit från denna planet? eller Solberga? Jag behöver se dig snart!


nej. nu ska jag gå och banka huvudet i väggen..

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha! Jag tänker dra ihop ett gäng så vi kan ta en nattvandring i våra balskor på arvikas kullerstens gator en natt innan studenten ;) Jag kan lova att det behövs! Iaf för mig :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback