duktig eller duktig.

Jag är duktig idag. Sprang en långtur. skönt. Mindre skönt var att ha ipoden i sportBH. Den blev svettig. Men fann inte bandet att ha den i runt armen. Och kan inte springa utan den. Så vad ska man göra? Alla sätt är bra utom de dåliga.
Sen fusktvättade jag bilen. Orkade inte riktigt göra det ordentligt. men all smuts är nääästan borta. Den är renare nu än förut. Framsteg.
Städade rummet (min mor har tjatat om detta lääänge nu, så nu har jag visat att jag är mogen o nästan vuxen o klarade att städa).
Nu vet jag inte vad jag ska göra. Ja, man får mycket tid över när man inte är på HK.


Mitt motto.

Kommentarer
Postat av: Carro

Hehe Kickis rätta jag ;) städtant ;) hehe nee. Hänger du på bodystepen imorrn nu då? vore jäkla nice. :) vill träffa dig sambon!!!!! vill vill vill ;) du o ja ;) puss på min älskade!

2008-04-24 @ 23:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback