dsa

Jaha, så har den här dagen försvunnit också. Vad har jag gjort? Kikat i Rättskunksapsboken, Bråkat med viktor via msn extremt moget. Kollat på sommarkläder, städat min garderob, eller mamma gjorde jag tittade på. Tränat styrka i en timme, ville inte ut och springa i snöblasket. (hallåååå skärpning, lite snö ska icke hindra).
Ätit morotskaka. Hälsat på mina kusiner Jenny & Frida, Pratade skit och jag fick paket för att jag fått körkort (för ett tag sedan) Visste inte ens att man fick paket för att man tagit körkort. Men jag blev glad. Har nått att ha Cd skivorna i bilen nu. Så nu kan alla få bidra med en skiva till mig bil....Vore trevligt.

Ännu en hemmakväll, och det känns bra. Skönt och slappt. Jaaaa. Fast nästa helg kanske man skulle ta och dra ett varv på dansgolvet ändå??! Eller ska vi klara oss till den 26 april? Känns som en låång tid att vara borta från Tiki.

nej, tjoflöjt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback