ds

Idag har jag och Sara tryckt våran första kokbok och tro det eller ej. Det fungerade utan några större fel. Skönt att det snart är slut på skiten, blir trött bara jag ser de där bilderna. Men som sagt den 25 april är det slut.
Hade ORLE, tommy tjöta mest, vilket han är mycket bra på. Så vi satt snällt och lyssnade.
Sen var det lunch, jo de var också trevligt, prat och Mobba mig stog på schemat. Jag kallar nämligen att kasta morötter i BH:n mobbning.
Svenska, Tråkigt. Vad annars?
Dagens höjdpunkt har varit att köra den lilla bilen. Tsss jag funderar starkt på att göra ett byte med bilfirman, dom får min bil som inte startar och jag får Mini cooper. Går nog inte så bra....
Nu idag ska jag plugga plugga plugga & plugga. Lika bra att sätta igång direkt. Så får man tar mer pauser.

Puss. Yeeej snart ska vi åka till fjällen och badabadtunna och dricka hallondsaft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback