d

Är jag den enda människan i världen som kan hoppa upp ur sängen på morgonen? Hmmm.
Jag är alltid pigg på mornarna. Vilket mina vänner inte är.... Jag måste fått någon gen av att vara morgonpigg.
Jag är klar, ätit frukost, duschat, sminkat mig, fixat håret, kollat igenom naturen o ändå har jag en halvtimme över.
Är detta normalt? Nej. Jag tror faktiskt inte det.
Men nu, om 10 minuter ska jag ta lånebilen och hämta Elin. Sen ska vi ha Prov, vilket kommer bli mindre roligt.
Hoppas turen är med mig. Tsss.

Pussotooudilo.

Kommentarer
Postat av: Natalie B

God morgon!

Du är välkommen att delta i min tävling,
där du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av 1000 kr!!

http://natalieb.blogg.se/tvling.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback