Blupp blupp.

Tröttnat på att sola. Det blåser lite för mycket....
Jag har ätit mat, blev så trött att jag var tvungen att ta en lur. Moa har smittat mig med detta fenomen.
Sov en stund. Ringde till chefen, jag och Elin ska jobba Heeeeela helgen. Pengar pengar. Han hade visst inte mitt nya mobilnummer så det var därför han inte ringt. Tokigt. Så på Kvarnen kommer Elitsatsningen finnas under helgen: Jag, Elin, Marina och Martin. haha. Jag längtar faktiskt lite efter att få jobba. Kom & Fika vettja.
Imorgon är det fest. JOhoooodå. Ölaaa.
Ikväll blir det grillning för hela slanten. Gottgott. + min blåbärspaj. Mummms.

Jag är fortfarande lite trött. Men ska göra ORLEN nu så den blir gjord. Skriva lite novell också kanske. Bara för jag är så duktig.

image672
La famila. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback