bjk

Jag är lycklig. hihohoi. min bil är tillbaks. Yeeej. Kan man sakna en bil? Isf har jag gjort det!!
Så nu är den hemma i säkerhet. Får se om den startar imorgon....
När vi ändå var i K-stad passade jag & mamma på att shoppa loss. Vi är otroooligt bra på att shoppa ihop.
Så nu har jag ännu lite mera vårkläder i garderoben. Men det mest fantastiska är att jag fann en BH som man kan ha under balklänningen. Varit orolig att jag tvingats köra toppless under. Men nu fann jag en som blir bra! Lättnad!
Mamma och jag målade ut vart klänningen satt med bläck i morse, så nu måste jag skrubba bort massa bläck från min kropp X) Denna lilla tygbit kostade dock en jäkla massa pengar. 400 riksdaler fick vi ge för denna. MEN jag tror att det är värt det.

Nu ska jag ta min lilla fina bil och köra till Lottie. Vi ska mysa. HOhohoooo..


Jag är Glad, Lycklig.... Jaaaa jag tror jag svävar på moln idag!



Ps. Jag har världens bästa mamma. (fjäsk)

Kommentarer
Postat av: Carro

Kicki. Jag saknar dig med. Till veckan får vi leka, och träna :) absolut! det blir jämt gör bra det :) hihihoho. Kanske step och afro imorrn? (har inga pengar på mobilen, bara så du vet) :p älskar dig

2008-04-13 @ 20:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback