Baaka

Just nu stå det muffins i ugnen. Hittade inget lockande recept så jag hittade på ett eget, har en känsla av att de kommer smaka äckligt. Men då ska jag ge dom till Moa, hon brukar få det som blir över liksom. Tsss.
Kardemumma lär de smaka iallafall. ½ tsk stog de i ett annat recept jag tittade i? Näeee vad är det, inget alls så jag hällde i 3 tsk. De är gott med kardemumma.

Jag vet absolut inte vad jag ska göra nu. tusan. Hmmm, nått får jag hitta på. Trodde jag skulle ha fullt upp idag eftersom jag chansade på att min bil skulle vara klar, men icke. Näee näee, då kanske jag hinner paja en högtalere till på lånebilen. Inte mitt fel.

vad ska man göra hela helgen? Seriöst, inga planer alls. Vilket iof är skönt men något måste ju hända. Jaaa jag får ringa runt lite tror jag. Orkar inte vara i skogen från fredag kväll - söndag kväll. nej måste ut och se mig omkring,

Ouups, nu bränner jag snart muffinsen.

Kommentarer
Postat av: Moa

Ha! Men jag diggar att äta rester:p..godis!! Har du inget att göra så kan du höra av dej,kanske kan busa nån dag, var ju ett tag sen nu:p..pöss tokstolle!

2008-04-11 @ 19:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback