Sommarlov.

Nu inleder jag mitt sommarlov. Igår firade jag med jordgubbar och mjölk.
Idag lyxig-sommar-regn-frukost. Ägg, juice, fil&flingor, kaffe ....
Har sovit som en stock, känt mig helt orkeslös och trött i flera veckor. Så det är nog dags med
lite semester.
Gick ut på trappen i pyjamas och stog och luktade på regnet och sommaren. Det var härligt.
Idag ska jag fika med Lottie, kanske träna om mina ben vill -var nämligen på bodypump igår, något som min kropp sluppit de senaste 1 1/2 månaderna. Och ajajjajj vad skönt det känns i kroppen idag.
Har saknat pumpen.
Och ikväll ska jag ha fredagsmys med André. Som jag längtat.

Kommentarer
Postat av: Carro

Gooding :-) Ja vill också ha sommarlov!! ska vi ses snart? helgen den 4,5,6 juni är ja ledig för dig! ja och erik åker till arvika då :-) Vore kul att hitta på något? :-) Saknar dig supermycket

2011-05-27 @ 10:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback