Living The Dream

Nu är det helt totalt jätte slut på studentyran. Kan inte bestämma mig för hur det känns.
Men det är dags att gå vidare! Och igår var en perfekt avslutning på gymnasietiden.
Det var den roligaste dagen i mitt liv skulle jag tro. Balen, Paraden, vännerna, drinkarna. Ja allt var perfekt.
Mina fötter är det enda som inte är glada idag, ajajajajjj. Dansa i högaklackar gör ont.
På slutet grinade jag som aldrig förr, men det är sånt som hör till. Man ska gråta på studenten.
Micka och jag bölade, Sara kom och bölade med oss. Sofi började böla hon med.
jaaa, sen anlände fler och fler till vårat grinargäng.
Men de var ändå en bra avslutning på allt.

Nu ska jag packa, för ikväll åker vi till Rhodos!!!!


  

Kommentarer
Postat av: elin

ha en underbar resa nu! :) tack för två superroliga år tsm. även om vi inte haft kontakt hela tiden kommer jag ändå sakna er såå mycket. hoppas verkligen att vi tar en ek3-reunion nån gång.

puss&kram /elin

Postat av: sofi

alltså hjälp vad jag kommer sakna er. började nästan gråta igen när du skickade meddelande igår ju.. men kommer aldrig glömma ek3, går inte. och ses i sommar måste vi ju göra, bryggan tycker jag :) och sen får vi komma och hälsa på dej i karlstad till hösten också.. jag kommer ju i alla fall bara sitta här hemma i arvika annars, och så kan vi ju inte ha det liksom :) men studenten har i alla fall varit så sjukt kul (förutom för våra stackars små fötter :p, men dom överlever) och ni får hade så jättekul på rhodos och hälsa till resten så hörs vi när ni kommer hem tycker jag :)) pusss

2008-06-14 @ 17:41:31
URL: http://soofii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback