ingen vila ingen ro.

Dagen har verkligen varit fullspäckad. Men snart avklarat med allt.
Viktor fick som han ville och jag ska nu debutera som golfproffs. Jooo visst!
Men vi ska leka en hel dag, vem kan säga nej till det?
Ska snart iväg på lite fest. Lite vänner, lite sol, lite öl, lite fotboll och inviger bryggan.
Jooo jag tackar ja!
Har inte tid att blogga längre. Händer alltid något i mitt liv, svårt att hänga med själv.

Torsdag: Golf, minigolf, sola & bada på ingestrand, till A.
Fredag: Jobba, fest.
Lördag: Golftävlning (Gulp), Fest
Söndag: Leka med vänner & Packa inför Rhodos
Måndag: Studenter ska spela bränbolll & Fotboll. Antagligen fest.
Tisdag: Lunch med klassen om jag inte minns fel. Ingestrand med studenter.
Onsdag: Vattenkrig, liiiiite smått fest.
Torsdag: Champagnefrukost, Kyrkan, Studentmössorna på, fotografering, Gå ut! Fest.
Fredag: sova, packa, sminka & fixa. Bal.
Lördag: Sova! Packa! RHODOS....

Japp. de var endel. nej dags att dra sig till Olsson!

Kommentarer
Postat av: sofi

kul att jag har sån koll känner jag. vattenkriget, lunchen och allt vad det är :s vet typ ingenting, ni kan väl höra av er om när och var och allting, vore bra liksom.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback