gfsd

Just nu händer allt som inte får hända.
Det är 4 dagar kvars till studenten och jag har soleksem över hela hakan.
Inte speciellt attraktivt. Upptäckte udag en finne på ryggen. Har inte haft det i hela mitt 18 år långa liv.
Men nu! Nu! passar de på. Bara för att jag har halterneck klänningar både torsdag & fredag.
Jaaa, nu går allt emot mig. Ha.
Men har tittat vädret, och nu står de iallafall inte att det ska bli regn någon dag dram tills helgen.
Vi bugar och bockar!!

Gick upp imorse och sprang en tur, hoppade i sjön sen. Har verkligen fuskat med träningen på senaste tiden.
Men man tar bara studenten en gång, och då vill man umgås med vänner, drinka och bara njuta.
Träningen tar vi en annan gång.

I eftermiddag ska jag och titta på en lägenhet. Oohoho jag blir vuxen!

Nu ska jag gå ut och sola i blåsten.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, dagens i-lands problem delux!! Vi diggar dej även om du har exem eller finnar:) Ses ikväll, minnen ska skapas!!

2008-06-09 @ 11:31:27
Postat av: Sigge

2008-06-09 @ 13:44:32
Postat av: Simon Nilsson

Vet du ngn mer lägenhet som är över? Letar efter en jag också? Hör med dina vänner! :P

2008-06-09 @ 13:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback