fds

Ny dag. Började dagen med en springtur. Skönt med frisk luft på morgonen.
Duschade o åt frukost, sen hoppade jag på cykeln och mötte Elin, miljövänliga osm vi är så cyklar vi till jobbet.
Stor arbetsstyrka på Kaffekvarnen idag. Jag, Elin, Frida, Marina & Eva-Lis. Japp, vi rotade och grejade massa bra saker.
Ganska många fikasugna var det även idag.
Åkte hem och bytte om, åkte in till stan och HK, mitt andra träningspass för dagen,Stepp med Carro. hahaaa. Vårat Turäpple gjorde så den timmen bara flög iväg. Kan bero på Carro också ;)

Nu är jag hemma och har ätit mat så magen är glad. Vet inte vad jag ska göra nu, finns inget att fylla min dö tid med...

Imorgon är det jobb, sen personalfest. haha kan bli intressant.
Något mindre roligt är att mina svinkoppor kommit tillbaks. Fy bubblan säger jag bara. Om inte ens Penicillin kan ta bort det, vad kan då göra mig av med dessa hemska utslag? Nämnde jag att de kliar!!!

Saknar la familija, efter Rhodos så blev det lite tomt. Ingen Lottie att skojbråka med, ingen micka att tävla om vem som är brunast, ingen Elin att äta glass med (iof äter vi kakor på jobbet, men inte samma sak) och ingen Sara att prata skit med. jaaa, man blir van varandra fort, både de goda och de mindre goda sidorna hos varandra....trotts de dåliga sidorna älskar jag dem ändå. ;)

nepp. här kan jag inte sitta och dega.

Hajs

Kommentarer
Postat av: Carro

Har saknat dig som bumsan :) Älskar dig sambon :)

2008-06-26 @ 22:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback