bf

Det händer för mycket i mitt liv så jag har inte tid att blogga. Igår var A här och lekte. Muuuusigt.
Imorse passade jag på att träna på HK, var ett tag sedan. Sen handlade jag loss på ICA.
Hämtade upp mina vänner och åkte till skogen. Gjorde mat och åkte ut på sjön.
Snodde en båt, rodde ut på ôddera. Firade Sara. Övade på studentsången. VIKTIGT att kunna.
Solade, badade, pratade skit och åt massa mat. Hemma så satte vi oss i skuggan och blev bara mer och mer rödbrända.
Mmmm men de är så det ska vara efter en dag på sjön!! En enormt kul dag med de allra sötaste nötterna som finns.
Åkte och spelade min första golfrunda med Viggan. Ännu mera skitprat och lek. Tog inte golfen så seriöst.
Ev. spela tävling på lördag. Ja hujjedamejen hur ska detta gå?
Tvättat bilen och nu ska jag skriva ut inbjudningar till studenten. Ojojoj. Det händer nu. Jaaa jääävel i môôsen va de går fort..


Pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback