ååhåjaja

Igår smällde det. Det var fest. Och vilken fest det blev.
Länge sen jag hade så kul. Förra helgen ungefär.
Vi var hos Olsson och förfestade lite innan vi tog en spännande biltur
in till stan. 8 personer i en bil. Jag och Lina låg i bagageluckan och
jag höll seriöst på att avlida av skratt. Sen kom vi in till stan och hängde lite i stadsparken.
En del, eller en fick traska hemmåt efter en drink för mycket. Sånt som händer
när man har mottot "inte tänka bara göra, ta konsekvenserna efterpå"
In på bryggan kom vi. Mötte min man och vi äkta makar tog en drink i baren.
Dansade, pratade, skrattade jaaa allt var som vanligt en kväll i Arvika.
Avslutade kvällen med mat på Timmy´s. onyttigt och gott.
Sen gick jag till Moa. Pratade skit o försökte sova. men sen fick vi uppdrag att hitta Sofi.
Inte det lättaste men tillslut kom även hon tillrätta.
Så vi kunde sova gott sen.

nu är det sol och familjen ska ut på sjön.

Kommentarer
Postat av: Lina

Jisses vilken kväll det blev! Så ont i huvudet som jag har idag har jag aldrig haft förut tror jag!

Postat av: Moa

Ja, det var en helkväll! Men tack!:)

2008-06-08 @ 13:33:27
URL: http://rydas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback