kokbok

Skolan idag var slaaapp. Fick tillbaks mitt naturprov, där fick jag svaret å¨varför jag inte kommer klara naturkunskapsbasår. HAA de gick käpprätt åt helvete. Man blir så sur på sig själv när man vet att man egentligen kunde massa saker. jaaaaaajaaa, spelar roll. Jag lever, och jag mår bra det är väl huvudsaken, inte vad jag fick på ett prov. Juuusde jag har rätt.
Sen hade vi filosofi, då tillbringade vi den timmen med att designa en studentskylt, svårt att veta vad som ska stå på den...hur ska närstan 30 pers komma överens om detta? jaaa, svaret kommer antagligen i maj.
På idrotten hade jag och endel andra livräddningen, och jag var livrädd (hahaaa mickahumor) Olsson räddade mig, jaaa hon kommer bli en bra polis. Jag o andra sidan, ska inte bli polis, jag råkade ha mickas huvud under vatten mer än över. sen hade Lottie vattengympa, jäkligt kul. Yeeeej.
Sara & Jag jobbade projektarbete, idag åkte alla kokböcker ut! Skönt att allt börjar bli klart. Sara drog vid 3, jag kom inte därifrån förran kvart över 4. Ensam i skolan, det är möörkt i skolan när alla åkt hem.
Tilll HK, prata med Ola. Sen tränade jag Stepp bas, vilket är tråkigt utan Carro. Men jag skuttade runt i en timme och det var jobbigt!! Kan ha något med att jag är förkyld och låter som en kråka. Kan vara så.....

Nu väntar jag på att mamma kommer hem med maten, eller mina flingor så jag kan få mig lite kvällsmat.

Pussssohejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback